♥♥♥ به وب من خوش آمدی ♥♥♥ هک و جدید ترین بازی ها
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
Welcome to my web
نوشته شده در سه شنبه 26 خرداد 1398
ساعت : 1:46
نویسنده : Mehdi

!!امید وارم که در این وب لذت کافی را ببرید!!

 

   ♦♦   به علت به روز بودن این وب از صفحات دیگر هم بازدید نمایید  ♦♦

 ♥♥  راستی به این چت هم سر بزنید چت خودمه http://pershinchat.com پرشین چت ♥♥

 

 


:: برچسب‌ها: خوش آمد گویی, بازی جدید, بازی های جدید, جدید ترین بازی ها , هک بازی رایگان , دانلود رایگان , دانلود هک کلش,



دانلود رایگان نسخه هک شده کلش اف کلنز ۲۰۱۵
نوشته شده در چهار شنبه 24 خرداد 1398
ساعت : 5:12
نویسنده : Mehdi

نسخه هک شده ۴

 

 

 

 

کلش هک واقعی رسید بدو بیا کیف کن!

  •       
  •  160000000000
  •     
  •  2000000000
  •      
  •  2000000000
  •            
  • 2000000000
  • امکان چت آنلاین گولبال
  • امکان ساخت منطقه به شکل دلخواه بدون هیچ محدودیتی
  • امکان ساخت تمام سرباز ها و اسپل ها و بالا بردن لول آن ها
  • امکان حذف اسپل ها و سرباز ها
  • امکان اتک زدن سینگل
  • امکان اتک زدن گولبال
  • آپ تایم بالا
  • تاوان هال ۱۱
  • پکا کینگ  (Peeka king)
  • جاینت کینگ (Giant King) 
  • گوبلین کینگ (goblin king)

برای  دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 

http://s1.picofile.com/file/7522847632/5.gif


:: برچسب‌ها: دانلود رایگان نسخه هک شده کلش اف کلنز ۲۰۱۵ , بازی های جدید pc , دانلود بازی هک, دانلود بازی جدید,
 



دانلود بازی جی‌تی‌ای GTA V
نوشته شده در شنبه 30 خرداد 1394
ساعت : 18:52
نویسنده : Mehdi

بالاخره لینک بازی قرار داده شد

  دانلود بازی جی‌تی‌ای GTA V

بازی کامپیوتر Grand Theft Auto V یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و جهان باز است که توسط استودیو Rackstar North طراحی وساخته شد و به تازگی توسط کمپانی Rockstar Games برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . داستان بازی حول 3 جناینکار در جریان است که هرکدام داستان زندگی خود را دارند و به مرور و در طول بازی با یکدیگر طی اتفاقات و حوادث مختلف آشنا می شوند . از سرقت مسلحانه در Lundendorff در شمال Yankton نه سال می گذرد . در طول آن سرقت , دو نفر از اعضای گروهی سه نفره , جانشان را از دست می دهند . تنها یک نفر جان سالم به در می برد , Michael Townley که او هم تصمیم می گیرد به نوعی صحنه سازی کرده و مرگ خود را جعل کند . همانطور که گفته شد , در این نسخه , 3 شخصیت مختلف با توانایی های خاص و منحصر به فرد وجود دارند . شخصیت دوم بازی فردی به نام Franklin Clinton است که به همراه شریک خود Lamber در کار تجارت ماشین فعالیت می کنند . مایکل تصمیم برای پسر خود ماشینی خریداری کند ازقضا به محل کسب فرانکلین رفته و با او آشنا می شود . بعد از گذشت مدتی , آنها تصمیم می گیرند از یک جواهر فروشی سرقت کنند که در این سرقت توانستند موفق عمل کرده و پس از مدتی اخبار سرقت آنها در کل شهر پخش شود . جالب است بدانید زمانی که اخبار سرقت از تلویزیون پخش می شود , شخصیت سوم که Trevor نام دارد مایکل را شناسایی کرده و متوجه می شود که او زنده است و تصمیم می گیرد هرطور شده او را پیدا کند . تمامی اتفاقات بازی در شهر Los Santos رخ می دهد درست جایی که هرکدام از شخصیت ها باید ماموریت های خود را به پایان رسانند . نقشه بازی نسبت به نسخه های قبلی بسیار گسترده تر بوده و این اجازه به پلیر داده می شود تا در کنار ماموریت های اصلی , ماموریت های فرعی را انجام داده و علاوه بر بهبود مهارت های خود , امتیاز بیشتری کسب کند . در این نسخه علاوه بر آنکه بر تنوع سلاح ها و تجهیزات موجود در بازی افزوده شده است , امکان شخصی سازی برای لباس ها , مدل مو , ریش , وسایل نقلیه و اسلحه  نیز وجود دارد . یکی از محبوبترین بخش های بازی های باگرافیک بالا در چند سال اخیر , بخش آنلاین آن ها است . GTA Online هم یکی از محبوب ترین بخش های مولتی پلیر است که توانسته نظر بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند کامپکت گیم دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

 

برای  دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 

 

 

http://s1.picofile.com/file/7522847632/5.gif

 

 


:: برچسب‌ها: دانلود بازی جی‌تی‌ای GTA V , دانلود بازی pc , دانلود بازی جدید , دانلود بازی هک شده , دانلود بازی 015,
 



دانلود بازی Pillars of Eternity برای PC
نوشته شده در شنبه 30 خرداد 1394
ساعت : 18:50
نویسنده : Mehdi

Pillars of Eternity pc cover small دانلود بازی Pillars of Eternity برای PC

Pillars of Eternity، بازی که Obsidian آن را با حمایت مالی ۷۷,۰۰۰ نفر از دوست داران نقش آفرینی ساخت، امروز منتشر شد. این بازی فقط استدیوی پرسابقه را از نابودی نجات نداد، بلکه جانی تازه به پیکر نقش آفرینی های کلاسیک بخشید. بازی مثل Pillars of Eternity به روشنی نشان می دهد جایی که هدف جلب رضایت مخاطبان باشد نه پول پارو کردن، جایی که به گیم به عنوان یک هنر نگاه شود نه یک کالای تجاری، یعنی جایی که یک ناشر بزرگ آن بالا ها ننشسته باشد تا برای همه چیز خط و نشان بکشد و فکر و ذکرش فقط پر کردن حساب های بانکی عده ای باشد، آن جا چطور سرمایه های اندک می تواند آثاری ماندگار خلق کند. PC Gamer در نقد خود اشاره می کند که Pillars of Eternity اگرچه می توانست به آسانی ردپای نقش آفرینی های کلاسیک قبلی را دنبال کند، اما تجربه ای متفاوت ارائه داده است و شاید بهترین بازی نقش آفرینی در سال های اخیر باشد که با اتمسفر، جلوه های هنری و دیالوگ ها و داستان سرایی مهیج بازیکنان را غرق در دنیای خود می کند.

برای  دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 

http://s1.picofile.com/file/7522847632/5.gif


:: برچسب‌ها: دانلود بازی Pillars of Eternity برای PC دانلود بازی جدید , بازی هک شده, دانلود بازی 2015, دانلود بازی های pc,
 



دانلود بازی Cities Skylines برای PC
نوشته شده در شنبه 30 خرداد 1394
ساعت : 18:43
نویسنده : Mehdi

Cities Skylines pc cover دانلود بازی Cities Skylines برای PC

 

در بازی Cities: Skylines با آزادی تمام می توانید مشغول شهرسازی شوید. در ابتدا کمی محدودیت از ناحیه ی شهرداری ها در خصوص محدود کردن منطقه های صنعتی، بازرگانی و مسکونی وجود دارد که این محدویت ها موقتی است. بعد به سرعت آپشن های جدید ظاهر می شوند و شهرها می توانند در نه منطقه ی مختلف تبدیل به کلان شهر ها شوند و در کل منطقه ی اصلی  کشیده شوند. هر کدام ار مناطق به طور مجزا می توانند به طور مجزا در حومه ی شهر قرار گیرند و تسهیلات و تجهیزات مستقلی را به خود اختصاص دهند.شما می توانید به تنظیمات بازی بروید و از آن برای ساختن سوپرمارکت ها، جاده ها، کوچه ها، خیابان ها، مدرسه، بیمارستان، درختان، کارخانه ها، دریا، رودخانه ها، پل ها، ساختمان های اداری و مسکونی و یا خانه های ویلایی، پارک ها، باغ وش، انواع حیوانات،  انواع ماشین ها و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید، کمک بگیرید. ها با به وجود آوردن این موارد، شهرهایتان شکل طبیعی به خود می گیرند و این کار حس خوبی به شما می دهد. ساختن و قرار دادن توربین های آبی و بادی نمای زیبای به شهر شما خواهد داد. با قرار دادن مردم در خیابان ها و دیگر جاهای شهر مثلا در پارک ها و ساختمان ها به طبیعی و واقعی بودن شهرهای ساخته شده توسط شما می افزاید. می توانید اداره ی پلیس را هم در شهرهایتان داشته باشید تا به مشکلات موجود در شهر رسیدگی کند. حالا می توانید صداهای مختلفی را در شهرتان بشنوید.

برای  دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 

http://s1.picofile.com/file/7522847632/5.gif


:: برچسب‌ها: دانلود بازی Cities Skylines برای PC, دانلود بازی جدید , بازی های pc , بازی های هک, دانلود بازی 2015,
 



صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد